Relaxed én
resultaatgericht.

Enthousiast team. Enthousiaste klanten.

Slim werken voor onze klanten

en daarnaast voor de juiste

fun-factor zorgen.

Dat is kenmerkend voor Eleven Digital. Binnen ons team is er veel kennis van display marketing en passie voor ondernemerschap. We zijn verbonden met elkaar en met onze klanten. We nemen je graag mee in de wereld van display marketing.

“Inspirerende ondernemers en mooie bedrijven kunnen helpen hun online groei. Dat is één van de belangrijkste drivers achter Eleven Digital.
Tien jaar ondernemerschap in het digitale landschap hebben me geleerd dat er té veel bijzondere bedrijven worstelen met effectieve online advertising. Daar brengen wij verandering in.

- Eric Graafland -

Wie zijn wij als team?

We zijn een klein team dat flexibel en veelal remote samenwerkt.

  • We zijn allemaal levensgenieters en sportfanaten;

  • We gaan voor plezier en vrijheid in werk én leven;

  • We hebben passie voor ons werk en de sfeer is altijd relaxed.

Bij Eleven Digital staan we naast onze klanten, als een compagnon. We staan dichtbij en denken met je mee. Het geeft ons energie om inspirerende ondernemers en mooie bedrijven te helpen met groeien.

Maak kennis met ons:

  • Founder

    • Heeft passie voor ondernemen.

    • Is het strategisch brein.

    • Helpt graag groeien.

 
  • Advertising

    • Ontwerpt en rapporteert.

    • Geeft je inzicht.

    • Weet alles, real-time.

 
  • Campagne Management

    • Analyseert en optimaliseert.

    • Gaat voor het beste resultaat.

    • Geeft inzicht en goed advies.

 
 
 
  • Marketing & Operations

    • Is er voor jou.

    • Brengt structuur.

    • Get’s shit done.

 
  • Design

    • Knows branding.

    • Loves social media.

    • Deelt graag, ook kennis.

 
  • Management support

    • Staat altijd voor je klaar.

    • Is een racer.

    • Heeft alles onder controle.

 FAQs

 
  • Bij ons krijg je echt goede online marketing campagnes die werken. We zijn meedenkende ondernemers, we komen met gevraagd en ongevraagd advies. Kennis kan je ook bij ons opdoen daar hebben we heel veel van en delen we graag. Enthousiasme en waar voor je (marketing)geld, je krijgt het bij ons allemaal.

  • Ja en ja! Eleven Digital is in 2017 opgericht door Eric Graafland en is de afgelopen jaren hard gegroeid tot een team van 6 enthousiastelingen.

  • Ja, want display advertising kan echt elke ondernemer met een website helpen.

    Is jouw bedrijf wat kleiner, dan kan je starten met retargeting van je websitebezoekers of een kleine lokale campagne. Dat kost niet veel en levert wel veel op. Is jouw bedrijf groter en ben je serieus met online marketing aan de slag, dan hoort display advertising sowieso onderdeel te zijn van je marketingmix.

  • Het is goed voor de breedte van de mix. Jouw potentiële klanten zijn waarschijnlijk ook aanwezig op kanalen die je nu nog niet inzet. En deze klanten bereik je nu dus nog niet. Met display advertising gebruik je andere kanalen, die minder standaard zijn. Het biedt ook goede mogelijkheden om de potentiële klanten die je met veel pijn en moeite naar je website hebt gekregen, vast te houden en dus niet zomaar te laten verdwijnen.

    Soms kan het ook goed zijn voor je merkimago om op bepaalde kanalen aanwezig te zijn, zoals nu.nl en funda.nl.

    Vooral offline, maar ook nog steeds online, komt het vaak voor dat je als adverteerder niet precies weet wat er met jouw marketingeuro gebeurt en wat het rendement is. Met display marketing kan je precies zien wie, waar, welke banner heeft gezien, heeft geklikt en (ook in de periode daarna) een aankoop heeft gedaan. Uiteraard gaat hier toestemming van de klant aan vooraf.

  • Wij hebben heel veel ervaring met het technisch specialisme dat display advertising is binnen de online marketing. We richten ons ook alleen op dit specifieke vakgebied. De afgelopen jaren hebben we goede partners en technologieën aan ons bedrijf verbonden. In Nederland maar ook wereldwijd. We lopen voorop. We zijn continu in ontwikkeling om onze kennis en mogelijkheden up-to-date te houden en selecteren onze tools op basis van wat MKB-ondernemers nodig hebben.

  • Deze website geeft goed weer wie wij zijn en waar we voor staan. Verder staan wij voor open communicatie en is er regelmatig persoonlijk contact tussen het team van Eleven Digital en onze klanten. Je komt er dus snel genoeg achter of er een klik is!

  • Je krijgt altijd een persoonlijke aanpak die gebaseerd is op:

    • Jouw ambitie/doelstelling als klant en - hiermee samenhangend - het budget.

    • Onze kennis en ervaringen en welke mogelijkheden wij op basis daarvan zien voor jou als klant.

    • Onze vaste processen, strategieën en basisprincipes die we hanteren en ook steeds doorontwikkelen.

  • De afgelopen jaren hebben we veel klanten, groter en kleiner, geholpen met hun groei.

    Neem een kijkje op onze inspiratiepagina om te zien met wie we werken en wat er mogelijk is.

  • De quickscan op de website invullen!

    Want daarmee kunnen wij alvast een goede inschatting maken van wat we voor je kunnen betekenen.

    Het invullen van de quickscan kost je ongeveer 3-5 minuten. Daarna kan je een videocall inplannen. Tijdens deze call (intake) spreken we in een half uur alles door, zodat wij jouw doelstelling helemaal helder hebben. Vervolgens ontvang je van ons een voorstel. Als je akkoord hierop hebt gegeven, dan draaien we een pilot van drie maanden. Daarna beslissen we in overleg of het zinvol en handig is om door te gaan.

    Je hebt bij ons altijd inzicht in hoe het ervoor staat tijdens een campagne. Als je dat wilt, leggen we je graag uit hoe alles precies in elkaar zit. Er is veel kennis, en die delen we graag met je.

  • Wij helpen ondernemers met een missie graag met groeien. Om display marketing succesvol in te zetten, zijn er wel wat voorwaarden. Zo is het belangrijk om als ondernemer proof of concept te hebben; in de allereerste fase van het ondernemen is display marketing niet direct de juiste tool. Ook dient de online aanwezigheid van je bedrijf al goed op orde te zijn; bij display advertising is het belangrijk waar de doelgroep ‘landt’ na het klikken op een advertentie. Verder is het belangrijk dat je bereid bent om te investeren in je groei. Als dat niet zo is, dan is display advertising (nu nog) niets voor jou.