Native Advertising.

Waarom dit iets voor jou is?

Het is de kijker/gebruiker die bepaalt. Wat fijn is voor degene met het scherm in de hand maar een stuk lastiger voor de marketeer. Want hoe bereik je de juiste doelgroep met de jouw content? En hoe zorg je ervoor dat deze ook daadwerkelijk waarde toevoegt voor de lezer? 

Met Native Advertising lossen we dit probleem op. Jouw content komt op deze manier bij de juiste gebruiker terecht. Op basis van diverse data zorg je er met Native Advertising voor dat de juiste doelgroep de advertentie te zien krijgt, die er overigens niet uitziet als een advertentie. Native advertising is een veel vriendelijkere manier van adverteren en laat de doelgroep op een kwalitatieve manier kennis maken met jouw bedrijf en content. 

Wat is Native Advertising?

Native Advertising is het betaald adverteren met advertenties die overeenkomen met de look- and feel van het platform waar ze op verschijnen. Geen platte banner maar, meer een content gedreven uiting die inspeelt op de context en stijl op de website. Hierdoor is het eigenlijk net of de advertentie onderdeel uitmaakt van de content op de website.

Vertrouwen wekken. Wat essentieel is als je gebruik wilt gaan maken van Native Advertising is goede content. Zorg ervoor dat jouw content waardevol is en daadwerkelijk de informatie geeft waar de lezer naar op zoek is. Daarmee wek je het vertrouwen! Denk hierbij aan een goede blog, interessant artikel of een sprekende video.

Kwalitatieve brand awareness. Native Advertisement leent zich daarmee uitstekend voor bedrijven die aan de slag willen met brand awareness. Je laat jezelf zien met waardevolle content op plekken waar de lezer zoekt naar precies die informatie en het integreert naadloos met content op de websites waar geadverteerd word. Een Native advertentie zou je kunnen herkennen aan “aanbevolen voor jou” of “sponsored by”. Dit is dus wel degelijk anders dan een harde display advertentie.

Waarom Native Advertising?

Drie reden om over te stappen op Native Advertising:

1) Jouw zorgvuldig gemaakte content komt terecht bij de juiste persoon op het juiste moment, waardoor jouw merk eerder als “safe” bestempeld wordt.

2) Je hebt een ijzersterke awareness strategie als je Native combineert met Social, Search en Display adverteren.

3) Ook Native Advertising is helemaal klaar voor de toekomst en werkt geheel AVG proof en zonder cookies.

Programmatic Native Advertising

Bij Eleven Digital combineren we de mogelijkheden van Native Advertising ook nog eens met onze programmatic manier van media inkopen. Met programmatic native ads stellen we adverteerders in staat om door het gebruik van machine learning de advertenties ook nog eens aan te passen aan de voorkeuren van de klant en deze op de optimale plaatsen op de website te vertonen.

Display advertising is een effectieve manier om je bedrijf te laten groeien door je bereik en zichtbaarheid te vergroten. Echter, het is belangrijk om een strategie te hebben en de prestaties van de advertenties te monitoren om ervoor te zorgen dat je het beste uit je investering haalt. Laat je daarom altijd goed adviseren, daar helpen wij als display specialist je graag bij!

Je kunt gemakkelijk online een gratis tactische meeting inplannen. Binnen een half uur zul je een helder inzicht krijgen in de kansen voor jouw bedrijf. Durf de volgende stap te zetten in jouw (online) marketing activiteiten.

Wat wij als display advertising specialist voor jouw bedrijf kunnen betekenen.